În mediul concurențial din zilele noastre, vânzarea de succes înseamnă din ce în ce mai mult ”CUM” vinzi și abia apoi ”CE” vinzi. De aceea, dacă lucrezi în domeniul vânzărilor, ai primit, cu siguranță, multe training-uri în care ai aflat nenumărate informații despre tehnici, tactici și strategii de vânzare, în speranța că, aplicându-le întocmai, vei avea succes în atingerea obiectivelor de vânzare.
La sala de curs, pare simplu. Ajungi însă în teren, în fața clienților tăi și îți dai seama că nu mai este atât de simplu. Și nici natural. Pare că nimic nu ți se potrivește. Pare că tot ce ai învățat rămâne o teorie frumoasă, dar imposibil de aplicat.
Răspunsul nostru este clar: atunci când te concentrezi exclusiv pe tehnică, uiți emoționalul; atunci când vrei să respecți întocmai șabloanele sau tiparele, uiți să te adaptezi; atunci când munca devine rutină, clientul te simte detașat și neinteresat.
Un vânzător experimentat ar spune că o tehnică bine respectată (un zâmbet elocvent, un gest bine plasat, o exprimare diplomată) poate ”păcăli” clientul, care nu vede sau nu știe ce se ascunde în interior. Nimic mai fals! Ceea ce este în interiorul nostru nu poate fi ascuns, decât, poate, pe termen foarte scurt (și trebuie să ai adevărate veleități artistice!). Dacă vrei însă o relație pe termen lung, bine consolidată și aducătoare de real succes, este nevoie de AUTENTICITATE. Iar autenticitatea o vei demonstra atunci când vei avea o cunoaștere de sine completă, pornind de la conștiință de sine, gestionare emoțională și gândire conștientă, până la descoperirea motivației de a-ți atinge obiectivele personale.
Programul “Vânzarea emoțională” este un program de training customizat și interactiv, care se desfășoară pe durata a 2-3 zile (în funcție de mărimea echipei).
Programul beneficiază de follow-up săptămânal inclus timp de 3 luni și poate fi completat de un pachet minim de 6 sesiuni individuale de Business Coaching.
Comments are closed.