Într-o piață competitivă așa cum este domeniul dispozitivelor medicale, a te adresa clienților în mod direct a devenit o mare problemă. Poţi auzi cu uşurinţă “Nu am timp astăzi!”, ”Trebuie să plec urgent! sau ”Vino altădată!” Pare simplu să ”stai de vorbă”, mai ales dacă, nativ, ai abilități dezvoltate de comunicare, dar nu mai este la fel de simplu când știi că ai în față un client vizitat de mulți colegi din alte companii și care este o verigă importantă în atingerea planului tău de vânzări.
În acest caz, a empatiza, a comunica și a relaționa eficient sunt aspecte de bază și reprezintă piatra de temelie a viitoarei colaborări.
Toată lumea știe cât de special este domeniul echipamentelor medicale; oricâte cursuri de vânzări ai avea și orice experiență ai aduce cu tine din alte industrii, nu este suficient. Pentru că, ceea ce se întâmplă în acest domeniu este foarte diferit. Ai nevoie de abordări diferite, de cuvinte diferite, de un dialog medical-științific care nu este la îndemâna oricui. Ai nevoie, de asemenea, să înțelegi care este rolul tău în poziția pe care o deții, cum este nevoie să te pregătești pentru fiecare partener de business pe care îl vei vizita și care sunt, concret, pașii procesului de vânzare pe care îl vei desfășura.
Programul “Vânzarea dispozitivului medical” este un program de training customizat și interactiv, care se desfășoară pe durata a 2-3 zile (în funcție de mărimea echipei).
Programul beneficiază de follow-up săptămânal inclus timp de 3 luni și poate fi completat de un pachet minim de 6 sesiuni individuale de Business Coaching.