În mod normal, obiecțiile fac parte din orice proces de promovare&vânzare. A convinge pe cineva că produsul tău este atât de potrivit încât merită recomandat sau achiziționat înseamnă a-i schimba acestuia modul de gândire asupra altor produse. De ce ar alege produsul tău şi nu pe cel al companiei concurente? În mintea oricărui client, momentul alegerii reprezintă o situație de “punere în balanță” a beneficiilor, avantajelor şi riscurilor. Și de ce este atât de grea alegerea?
Dacă ne gândim bine, răspunsul este simplu: decizia presupune risc, motivație și timp. Nimănui nu-i place să fie presat să ia o hotărâre, iar pentru a alege sau a schimba ceva este nevoie de un motiv solid. 95% dintre oameni au probleme în a lua decizii. Și, deși gândim atât de mult înainte de a lua decizia, s-a demonstrat că, în cel putin 90% din cazuri, factorul hotărâtor este emoția.
Programul “Soluționarea obiecțiilor” este un program de training customizat și interactiv, care se desfășoară pe durata a 2-3 zile (în funcție de mărimea echipei).
Programul beneficiază de follow-up săptămânal inclus timp de 3 luni și poate fi completat de un pachet minim de 6 sesiuni individuale de Business Coaching.