fbpx

Finalizarea vânzării

Închiderea sau finalizarea vânzării este acel moment din procesul de vânzare când obiectivul întâlnirii este îndeplinit, fie direct și imediat, fie ulterior vizitei individuale. Este, de asemenea, un angajament convenit între vânzător și cumpărător pentru un anumit curs de acțiune care trebuie urmat în viitor, cât mai clar și concret posibil.

Adesea, vânzarea unui nou produs eșuează, deși toate testele de piață realizate indicau un mare succes, apărând scuze de genul: “Am lansat produsul într-un  moment greșit!”, “Reacția comercială a fost slabă!”,Ambalajul a fost greșit!” sau “Forța de vânzări nu s-a străduit suficient!” Problema apare atunci când consideri că o bună vânzare se închide singură, ca o abordare personalizată, în condițiile unei pregătiri corecte, explorând nevoile și argumentând convingător, iți va aduce vânzarea fără să faci nimic altceva. Te bazezi pe empatie, abilități de relaționare și produse bune, crezând că este suficient pentru a obține marea vânzare.

Si ce lipsește?  Lipsește curajul de a solicita prescripția sau vânzarea în termeni agreați de ambele părți, cu satisfacție de ambele părți și dezvoltare de parteneriat pe termen lung. Programul ”Finalizarea vânzării” te ajută să conștientizezi, odată în plus și dacă mai era nevoie, că nu există proces complet de vânzare fără o finalizare eficientă. Vei înțelege că nu există ”finalizator înnăscut”, iar pasul critic este: Ai încredere în tine!

Programul “Finalizarea vânzării” este un program de training customizat și interactiv, care se desfășoară pe durata a 2-3 zile (în funcție de mărimea echipei).

Programul beneficiază de follow-up săptămânal inclus timp de 3 luni și poate fi completat de un pachet minim de 6 sesiuni individuale de Business Coaching.