În calitate de Reprezentant Vânzări prin Telefon eşti, alături de Reprezentanţii Medicali, cea mai importantă investiţie umană a companiei. Interacţionând cu partenerii companiei în teritoriu, primul tău rol este acela de a reprezenta onorabil imaginea organizaţiei în faţa acestora. Cine te aude pe tine, vede organizaţia din care faci parte, motiv pentru care comportamentul tău trebuie să fie ireproşabil.
În acelaşi timp, rolul tău este acela de a crea, menține și ”crește” relația cu clienții companiei în teritoriu. A consolida un portofoliu de clienţi este o activitate permanentă şi de mare însemnătate pentru succesul companiei pe termen lung, care necesită multe abilităţi pe care le vei dezvolta de-a lungul carierei tale.
În relaţia cu clienții din teritoriu, rolul tău este acela de a informa, de a actualiza informaţia deja avută şi de a prezenta beneficiile produselor/campaniilor în aşa fel încât să convingi că produsul promovat reprezintă varianta optimă pentru cumpărare. De aici derivă şi rolul tău extrem de important în generarea vânzărilor directe: un client convins de avantajele unui produs sau ale unei campanii, îl va cumpăra sau îl va comanda distribuitorului.
Important de reţinut este faptul că, în condiţiile schimbărilor mai mici sau mai mari de politică a sistemului sanitar, de portofoliu sau de instrumente de lucru, clienţii sunt cei care rămân. Astfel că, o grijă permanentă, o abordare profesionistă şi o relaţie la cel mai înalt standard business şi angajament, reprezintă reţeta de succes pentru fiecare companie care vinde produse farmaceutice. Din acest motiv, valoarea pe care o reprezinţi tu este inestimabilă.
Abordarea telefonică este unică și are particularități importante. Dacă adăugăm și specificul pe care îl imprimă domeniul farmaceutic în care activezi, este de înțeles că pregătirea profesională este crucială pentru a performa cu adevărat în acest domeniu.
Programul “Cold calling de succes” este un program de training customizat și interactiv, care se desfășoară pe durata a 2-3 zile (în funcție de mărimea echipei).
Programul beneficiază de follow-up săptămânal inclus timp de 3 luni și poate fi completat de un pachet minim de 6 sesiuni individuale de Business Coaching.