fbpx

How to become Brand Manager

Învață cum să fii un Brand Manager performant!

Fie că ești în poziția de Brand/Product/Marketing Manager de curând, fie că ai deja experiență sau doar îți dorești să accesezi o astfel de poziție, cursul oferit de NEVA Training îți asigură toate informațiile de care ai nevoie pentru a avea succes!

Curricula complexă și completă, informația scrisă generoasă ce rămâne în posesia ta, alături de implicarea trainer-ului pe parcursul sesiunilor online 1:1, îți conferă siguranța că primești cel mai bun start. Restul depinde doar de tine! 😊

Ce îți propunem:

  • 8 cursuri timp de 8 săptămâni
  • 8 întâlniri 1:1, online, de câte 2 ore fiecare (cu flexibilitate în alegerea timing-ului)
  • Material de curs în cuantum de 260 pagini, livrat anterior întâlnirilor, per modul de curs
  • Investiția de catalog: 1,500 Euro + TVA
Mai Mult

Curricula de curs:

Curs 01: Poziţia de Brand Manager

  • Rolul Brand Managerului în organizație
  • Competențele Brand Managerului, conform standardelor ocupaționale și job description
  • Profilul Brand Managerului: atitudine, abilități, motivație, personalitate, stiluri de învățare, Inteligența Emoțională
  • Gap-ul sine ideal – sine real
  • Autoperfecționarea continuă

Curs 02: Management organizațional

  • Sistemul de management
  • Niveluri de management
  • Procesul decizional
  • Funcțiile managementului: previziunea, organizarea, coordonarea-influențarea, antrenarea-motivarea, controlul-evaluarea
  • Gestionarea conflictului

Curs 03: Leadership transformațional

  • Diferența lider-manager
  • Stiluri de leadership
  • Tipuri de leadership
  • Comunicarea liderului în cadrul echipei
  • Principii de lucru cu adulții
  • Fazele echipei

Curs 04: Marketing general

  • Conceptul de marketing (definiții, funcții, istorie)
  • Managementul marketingului
  • Considerații etice în marketingul farmaceutic (reguli, forțele de mediu, stakeholders)
  • Marketing mix
  • Ciclul de viață al produsului – etapele deciziei de prescriere
  • Managementul portofoliului de produse: brand, matricea Boston

Curs 05: Marketing strategic

  • Analiza STEEP
  • Analiza mediului intern (analiza SWOT)
  • Identificarea punctelor cheie (avantaj competitiv, KSF, CSF)
  • Segmentarea pieței și analiza segmentelor de piață
  • Targetare, poziționare, profilare
  • Obiective, strategii de marketing și plan de acțiuni
  • Cercetarea de piață
  • Forecasting și planificare
  • Evaluarea performanței în marketing

Curs 06: Interacțiunea sales – marketing

  • Structurarea teritoriilor
  • Structurarea forței de vânzare
  • Planificarea vizitelor
  • Segmentarea angajaților
  • Inducția noului angajat

Curs 07: Crearea și livrarea brand planului

  • Modelul de creare al unui brand plan
  • Crearea prezentării power point
  • Susținerea prezentarii power point în cadrul ședințelor de marketing
  • Metode de evaluare

Curs 08: Master Business Coaching

  • Feedback-ul motivațional
  • Apelurile telefonice
  • Business coaching online
  • Metoda de coaching în teren

Trainer: Clara Nicoleta Necula, CEO Neva Training

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>